Little things in life make it extraordinary...





Be thankful for what you have; you'll end up having more. If you concentrate on what you don't have, you'll never, ever have enough. - Oprah


Nedavno pročitah ovu rečenicu i shvatih koliko je ustvari tačna. Ali svakodnevno pronalaženje malih radosti i uživanja u njima je svakako umetnost. Naravno da uvek treba težiti ka boljem, izaći iz tzv. comfort zone, želeti više ali u svakom trenutku bi trebalo da budemo i zahvalni na svemu onome što imamo. I to je ta idealna ravnoteža.
Zato me oduševila ideja na koju sam naletela na super truper blogu Make and takes. Ova mama je od  jedne Moleskino sveščice napravila pravi projekat za širenje porodičnog optimizma. 


Svako veče sveščica će se naći na nečijem krevetu u porodici čiji je zadatak da napiše tri stvari koje su ga usrećile tog dana. Svrha? "It’s important to me that my children learn that happiness is a choice and to make a habit of recognizing the good things in life." Kako mudro!

E pa svakome od nas treba nešto ovako.... Apsolutni must have :)





da se podsetimo svakoga dana onoga što imamo a ne onoga što nemamo... 


Takođe, sličan web projekat je pokrenut i kod nas. Obavezno svratite na 365 lepih dana i svakoga dana pročitajte nečije zabeleške, skupljene na jednom mestu čija je tema: šta je lepo u životu u Srbiji. Optimizam za poneti! Bravo!
Moje današnje tri stvari su: miris sveže ispečene proje ujutru, neočekivana popodnevna dremka i jedna porodična šetnja Knezom u predvečerje.

Koje tri stvari su vam danas ulepšale dan? 

5 коментара:

  1. Slazem e s tobom,treba uzivati u malim stvarima:)

    ОдговориИзбриши
  2. I ja se slazem, ali mislim da ljudi prosto nemaju vremena za takve stvari, stalno negde zure... Ja se trudim koliko toliko da nadjem bar jednu stvar koja mi je ulepsala prethodni dan :)

    ОдговориИзбриши
  3. divan početak jutra, drago mi je što ovo nisam pročitala sinoć!

    ОдговориИзбриши
  4. kako lepa ideja
    a moje 3 stvari
    sto sam se pre svih probudila i uspela u krevetu da procitam par strana knjige
    i sto su se nesto kasnije moji klincovi uvalili kod nas u krevet ;-)

    ОдговориИзбриши
  5. Taniaz, kako volim kad se probudim ujutru da procitam knjigu! Super!

    ОдговориИзбриши